PRZEDSZKOLE NA BIELANACH

DAJEMY DZIECIOM ODWAGĘ BY BYŁY SOBĄ

W przedszkolu bliskościowym „Góra uczuć”, tworzymy dzieciom przestrzeń na poznawanie siebie.

Znajomość uczuć, emocji, umiejętność ich przeżywania - to ważny cel naszej nauki. Chcemy małych ludzi wzbogacać w siłę jaka płynie z samoświadomości i akceptacji tak aby dorastając:

  • czuli spokój i bezpieczeństwo pokazując się światu
  • wiedzieli jak lubią się uczyć, co ich rozwija i wzmacnia
  • mogli wybierać drogi , relacje, doświadczenia, które im służą
  • pokojowo i z otwartością dogadywali się ze światem
  • żywa była w nich ciekawość, zaangażowanie i radość bycia

ORGANIZACJA PRZEDSZKOLA

Kameralne niepubliczne przedszkole na Bielanach z podejściem bliskościowym i elementami Montessori

Funkcjonujemy w grupach mieszanych wiekowo, bazując na modelu rodzinnym. Młodsze dzieci uczą się od starszych. Rozwijana jest uważność i wrażliwość oraz poszanowanie różnorodności potrzeb, na różnych etapach wiekowych.

  • Maksymalna ilość dzieci w przedszkolu to 20
  • Zajęcia realizujemy dzieląc się na kameralne grupy max. 10 osobowe
przedszkole bliskosciowe zajecia

WARTOŚCI, PODEJŚCIE WYCHOWAWCZE

przedszkole bliskosciowe - potęga wrażliwości

WARTOŚCI, PODEJŚCIE WYCHOWAWCZE

Chcemy budować w dzieciach potęgę wrażliwości.

Wbrew, niektórym przekonaniom, że człowiek czujący, to człowiek słaby chcemy dać dzieciom wolność czucia i przeżywania i umiejętność korzystania z siły jaka z tego płynie.

Nie ma dwóch takich samych osób, szanując indywidualność - nie stosujemy jednego ściśle określonego systemu nauczania:

  • Organizujemy inspirujące środowisko i przestrzeń na doświadczanie, podążamy za dzieckiem i rozwijamy jego samodzielność wzorem Marii Montessori.
  • Ważne są dla nas relacje. Budujemy je w oparciu o szczerość i komunikację bez przemocy (NVC), traktując z uważnością uczucia emocje i szukając wspólnych dróg do realizacji potrzeb.
  • Nie stosujemy kar i nagród. Wspieramy motywację wewnętrzną, działanie w skupieniu i realizację zadań, celów korzystając ze wskazówek pozytywnej dyscypliny.
  • Uznajemy odrębność i niezależność dziecka, będąc jednocześnie jego przewodnikiem. Podążającza Jasperem Jullem, bierzemy pod uwagę zdanie i granice wyrażane przez dzieci i jasno komunikujemy swoje.
  • Wiemy, że dziecko uczy się w zabawie i ruchu. Zostawiamy czas na swobodę i dużo jesteśmy na zewnątrz, w każdą pogodę - przygotujcie odpowiednie ubrania!

NAUKA

  • Chcemy żeby dzieci miały przestrzeń na wyrażanie się, na doświadczanie. Jesteśmy wzajemnie uważni na siebie. Wspieramy nazywanie/przeżywanie złości, radości, strachu, ciekawości, zachwytu… Razem opiekujemy emocje, towarzyszymy i wspieramy w ich przeżywaniu, wyrażaniu (skaczemy, tupiemy, śmiejemy się, opowiadamy gestem, rysunkiem słowem…), przytulamy jeśli jest zgoda i chęć na to. Uczymy stawiania i uznawania granic. Mówienia i uznawania stop/ nie zgadzam się… Szacunku obustronnego. Komunikacji bez przemocy. Uczymy słuchać i słyszeć/ widzieć /brać pod uwagę siebie i innych.

  • o chmurach, które są dziś na niebie albo o ślimaku, którego spotkaliśmy na spacerze, o znaku który mijamy czy o ciekawym miejscu, który ktoś odwiedził w trakcie wakacji…

  • według planu dydaktycznego, który uwzględnia podstawę programową, wizję nauczycieli i potrzeby dzieci. Chcemy dzieciom przekazać, że liczenie, pisanie, czytanie i inne poznawcze umiejętności …to wielkie moce człowieka dzięki, którym mogą odkrywać fascynujący świat

  • dzieci przedszkolne nadal najłatwiej poznają zmysłami i ruchowo. Mogą ćwiczyć skupienie, planowanie i podążanie za planem, mogą odwzorowywać i tworzyć zupełnie swobodnie, używać pomocy Montessori lub kart pracy czy innych narzędzi; słuchać bajek, czytać książki, tworzyć historie… Wspólnie szukamy sposobów nauki, sprawdzamy na bieżąco, które są dzieciom bliskie i skuteczne.

nauka w przedszkolu

ADAPTACJA

przedszkole bliskosciowe zajecia

ADAPTACJA

  • organizujemy spotkanie przedadaptacyjne
  • wspólnie ustalamy plan adaptacji
  • dedykujemy opiekuna adaptacji, który czuwa nad bezpiecznym procesem dołączania do naszej społeczności
  • budujemy relacje
  • rodzice mogą być w sali z dzieckiem
  • wspieramy świadome pożegnania: rodzic informuje dziecko, że wychodzi i kiedy wróci

W tym okresie szczególnie liczymy na otwarty i szczery obustronny kontakt. To wrażliwy czas i jesteśmy świadomi, że i dziecko i rodzice potrzebują wsparcia.

OFERTA

Mamy wolne miejsca. Dołącz do nas!

  • Przedszkole działa 8.30 – 16.30
  • czesne 1980  pln / miesiąc
  • wyżywienie dieta podstawowa 21 pln / dzień
  • jednorazowa opłata rejestracyjna 1000 pln

Rekrutacja

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, odezwiemy się do Ciebie!

Niepubliczne przedszkole na Bielanach zaprasza na spotkanie rekrutacyjne. Opowiemy o naszym przedszkolu. Poznamy Wasze potrzeby. Poznajmy się!

Formularz zgłoszeniowy

Galeria

  • Wszystkie
  • zajęcia
  • ogródek
  • obiekt
przedszkole gorauczuc - zajecia z dziećmi
przedszkole gorauczuc - zajecia z dziećmi
przedszkole gorauczuc - zajecia z dziećmi
przedszkole gorauczuc - zajecia z dziećmi
przedszkole gorauczuc - ogródek dla dzieci i plac zabaw
przedszkole gorauczuc - ogródek dla dzieci i plac zabaw
przedszkole gorauczuc - ogródek dla dzieci i plac zabaw
przedszkole gorauczuc - ogródek dla dzieci i plac zabaw
przedszkole gorauczuc - zabawki dla dzieci
przedszkole gorauczuc - sala zabaw
przedszkole gorauczuc - książki dla dzieci
przedszkole gorauczuc - sala zabaw
przedszkole gorauczuc - sala zabaw
przedszkole gorauczuc - sala zabaw

Założycielki przedszkola

Kasia Jeruzalska

Założycielka

Kasia Cieślak

Założycielka

Kontakt

Przedszkole niepubliczne na Bielanach:

ul. Chlewińska 18/20 Warszawa

przy stacji metro Słodowiec

Telefon:

+48 798 900 034

Jeśli piszesz w sprawie rekrutacji wypełnij Formularz zgłoszeniowy
Wysyłanie
Wiadomośc wysłana!
 REKRUTACJA TRWA    +48 798900034